Känner du igen dig…

… i något av dessa påståenden när det gäller planering och inköp av
företagets presenter, give aways och profilprodukter?

  • SISTA MINUTEN!

    Har du någon gång varit ute i sista minuten, släckt en brand eller två så vet du att det oftast blir stressigt, dyrt och kanske inte alltid som du tänkt dig. I värsta fall kanske en riktigt bra idé har runnit ut i sanden och inte blivit av…

  • SNABBT & BILLIGT PÅ NÄTET!

    Lägsta pris är sällan den bästa lösningen. Och i dessa tider när samarbeten med det lokala näringslivet känns extra viktigt är det är kanske inte på nätet du hittar de unika produkterna med personlig känsla.

  • DÅLIG ÅTERKOPPLING!

    Från Leverantörer… (vi menar oss själva)
    Allt som oftast blir tiden knapp även för oss  och våra leverantörer. Det betyder korta ledtider och snabba lösningar. Ofta medför det att framförhållningen, återkopplingen och uppföljningen blir lidande – dåligt för dig och dåligt för oss..

    Trots vår långa erfarenhet känner vi allt för väl igen oss i samtliga varianter.

Så här vill vi jobba:

  • bättre och mer personlig service
  • jämnare flöden och bättre framförhållning
  • bättre behovsanpassning och mer unika lösningar
  • mer valuta för pengarna

ÄR DU REDO OCH NYFIKEN PÅ HUR VI VILL
SAMARBETA MED JUST DITT FÖRETAG?

Slå oss en pling eller skicka iväg ett mail. Vi tittar gärna förbi på en fika och berättar mer om oss och våra idéer.

Ni fixar kaffet och vi tar med kakorna!

HELENA ÅSTRÖM
helena@presentochprofil.se
070-567 43 84

PETRA ABRAHAMSSON
petra@finsmakeriet.se
070-692 00 38